Långt inlägg

Hej hej bloggen och alla söta läsare!
Kom just på att jag missat Gossip Girl :( Varför glömmer jag jämt bort det. Hur kan man missa sitt favoritprogram flera veckor på rad. Och förresten, nu när vi "pratar" och tv-program så påmin mig om att jag ska titta på något program som heter typ Terminator och går på Kanal 6 mellan klockan 8 och 9 på onsdagar (fel det ågr på torsdagar). Har ingen aning om ifall det är bra eller inte, men några killar i min klass sa att jag är jättelik någon som är med där. Jag skulle ha kollat för två veckor sedan (det var då dem sa det) men glömde bort det. *Suck* Ja ja, får försöka komma ihåg det den här veckan bara.

Tack så jättemycket för kommentarerna förresten. Det är så kul att gå in här på bloggen och se att det finns en massor av kommentarer där. Okej, kanske inte massor men iallafall några stycken. Förut fick jag nästan aldrig kommentarer och nu får jag ett par om dagen. Så kul att min lilla blogg har fått så många kommentarer och läsare. Okej, det finns många 1000-tals bloggar som har fler läsare än jag. Men jag är nöjd med mina ungefär 10 läsare om dagen. :) Hehe!

Just det, jag skulle ju berätta lite om vår Sälenresa. Varje år åker vi till Sälen på sportlovet tillsammans med våra kusiner på mammas sida. I år var pappa tvungen att åka till Kina på sportlovet så vi bjöd med en på mammas jobb och hennes barn till Sälen. Dem var kvar till Torsdagen. Men iallafall, vi åker slalom varje dag förutom när vi hyr snowboard. Fast syrran fick en snowboard i julklapp så hon behövde inte hyra. Sen åket vi runt på olika ställen i Sälen och åker skidor. Till exempel så åker vi varje år minst en vända i både Trollskogen och Snögubbeborg. Det är ganska kul. Man vet ju exakt vad som finns där eftersom jag åkte där jättemycket när jag var liten. Men det finns ju massor av små hopp i skogen och det är kul att åka i dom. :D ¨Sen igår var vi på Melodifestivalen middag. Man fick äta bufé och sen se Melodifestivalen på storbildstv. Fast efter ett tag tröttnade jag, syrran och kusinerna så vi gick ner i spelhålan och spelade spel istället. ; )

Jag ska förresten klippa mig ganska snart. Eller ja, någon gång snart så ska jag klippa mig. Har du några frisyrtips så kan du väl dela med dig av dom till mig? Nu härmar jag EllaMarie och belönar de bästa frisyrtipsen med en länk här i min blogg.

Ha en bra kväll kära läsare! ; )

Kommentarer
Vad heter du då?: s

hehe tack:) okej va skoj:) allt bra med dej då? kram

2009-03-01 @ 20:44:47
Har du någon blogg?: http://coconutkiller.webblogg.se/
Vad heter du då?: diana

Åh, vad glad jag blir!! =D SÅ snällt sagt! Vad härligt sportlov du verkar ha haft! Går du gymnasiet eller? =) KRAM

2009-03-02 @ 00:46:41
Har du någon blogg?: http://dianasblogg.blogg.se/
Vad heter du då?: a

hehe tack:) jo visst:) kram

2009-03-02 @ 20:04:35
Har du någon blogg?: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0