Lista

Hej hej!
I brist på saker att göra så skriver jag en liten lista. Den är förresten hittad på den här sidan. Det är faktiskt en bra idé att ha en sån blogg.

One three hill eller OC: Jag tittar inte på någon av serierna men jag säger OC
Ute- eller hemmakväll: Både och. För det mesta är det roligast att gå på fest någonstans. Men ibland vill man bara vara hemma.
Sex eller Mys: Mys.
Salt eller Sött: Sött
Lyx eller budget: Lyx. Hihi!
Sommar eller Vinter: Just nu så vill jag bara ha sommar.
När är du född: 13 augusti men vilket år säger jag inte
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Vanliga kläder. Typ jeans och en snygg topp eller tunika och leggings eller thights.
Favoritresturang: Hmm... Appetito i Sälen tror jag. Eller kanske Lammet och Grisen.
Favoritfilm: Mamma Mia.
Drömväska: Världens snyggaste.
Har du barn: Nej, då skulle jag ha bloggat om det.
Födelseort: Västerås
Smeknamn: Fippan Filiflippan och bara Filippa
Favoritfärg: Svart och silver.
Drömprins: Jag kan inte beskriva en drömprins. Han är väl snäll, riktigt rolig och snygg.
Har du vart kär: Japp, jag är kär nu.
Favoritlåt: You are the one that I want i Grease tror jag.
Maträtt: Tacos.
Favoritresemål: Varma ställen.
Favoritblomma: Rosor.
Tycker inte om: Dumma människor.
Senaste sjukhusvistelse: När jag rönkade handen.
Favoritdricka: Cola eller nej, den söta citrondrinken som vi drack i Indien. Mums!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Just nu en trist gråblå men jag ska måla om snart.
Vad gör du när du är uttråkad: Bloggar!
Missbruk: Fattar inte ....... ?
Vän som bor längst ifrån dig: Hmm, det måste vara dem i Indien.
Vad retar du dig mest på: Folk som tror att jag är en idiot och när någon retas eller bara är dryg. Ush!
Läggdags: Jag lägger mig ganska tidigt på vardagar, mellan 9 och 10 brukar det väl bli.
Nagellack: Favoritfärgen på nagellack är ljusrosa och favoritmärket är Depend.
Husdjur: Puff och syrrans Piff och Blomman.
Skostorlek: 39
Syskon: Emma
Favoritpålägg: Ost.
Om du var tvunden att skänka bort 25 000 kr till välgörenhet. Vem skulle få dina pengar då: Någon fond som hjälper barn med t.ex. hjärtcancer.
Vilket är det vackraste ordet: Älskar.
Bästa bok du läst: Gossip Girl
Är du Internetberoende: Jag vet inte. Kanske, vad tror du?
Favoritparfym: Nästan vad som helst bara det är friska och fräscha dofter.
Gillar du snö: Ja, men bara på vintern.
När köpte du något till dig själv sist: I Lördags.
Vilken är din bästa egenskap: Att jag är snäll tror jag.
Senaste pojkvännen: Hugo, fast vi var typ tillsammans i en månad så det var inte så seriöst.
Vilken film såg du på bio senast: Bolt ;)
Senaste köpta skiva: Melodifestivalen.
Favoritgodis: Surisar och chocklad.
Studier eller jobb: Jag går i skolan.
Bästa kompis: Jossie.
Innerstad eller liten ort: Det bror på vad man jämför med. Men det är en ganska liten stad som jag bor i.
Favoritbloggar: EllaMarie, Dianas, Jossies och så några på Devote.
Nytt eller vintage: Nytt.

Haha! Hoppas du tyckte att det var kul att läsa. Skriv gärna en likadan lista i din blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0