Titta...

...vilka söta klänningar jag hittade på asos.com.
Pepe Jeans Double Layer Shift & Vest Dress 
En söt kul och vit klänning. Helt i min smak. Det blir så mysigt till våren/somaren. Det ser nästan lite romantiskt ut...
ASOS Big Pocket Jersey Bandeau Dress
Och här har vi en väldigt snygg klänning. Vad heter det nu igen... Äh, jag kommer inte ihåg vad det heter. Men den är jättesnygg.

ASOS Caped Back Dress
Och här har vi en väldigt snygg klänning. Iallafall bakifrån. Jag har inte sett den framifrån än men ska kolla den nu.
Japp, den var snygg framifrån också. :)

Ha en bra kväll! Nu tänkte jag göra om designen. Snart iallafall.

Puss och Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0