En till lista! Helt onödigt egentligen, men kul!

Hej hej!
Jag har fortfarande inget att göra och jag har hittat en till lista. Här!

Hur mycket filmfreak är du?
Du har sett filmerna:

( ) Titanic
( ) Love actually
( ) Och så kom Polly
(X) Mean Girls
( ) Just like heaven
(X) Ice age 1
(X) Ice age 2
( ) Ice age 3
(X) Lejonkungen
(X) Lejotämjaren
(X) Pippi Långstrump
(X) Bröderna Lejonhjärta
( ) Saw
( ) Batman
(X) James Bond
(X) Spiderman
( ) Strandvaskaren
( ) Alla älskar Alice
( ) Jalla Jalla
( ) Bedtime Stories
(X) HSM
( ) Bröllopsduellen
( ) Allt flyter
(X) 27 dresses
( ) Moulin Rouge
( ) I andras ögon
( ) In the mood for love
(X) Notting Hill
( ) Gladiator
( ) Charlie Wilson´s War
( ) I´m not there
(X) Wall-E
( ) Walk the line
( ) Get smart
( ) My Sassy Girl
( ) Min brors flickvän
( ) 21
( ) Juno
(X) Råttatouille
( ) Flyga drake
( ) Utlämnad
( ) The Mist
(X) Djävulen bär Prada
(X) Förtrollad
( ) Wanted
(X) Guldkompassen
( ) Bee Movie
( ) Brudens Bästa Man
( ) The Holiday
(X) Stardust
( ) Hancock
(X) Mamma Mia
(X) Kung Fu Panda
(X) Hairspray
(X) Narnia
( ) Horton
( ) I Am Legend
( ) Jumper
( ) Kärlek på Menyn
( ) Arn
( ) Sex and the City: the Movie
( ) The Love Guru
( ) Barnhemmet
(X) Spiderwick
( ) På smällen
(X) Alvin och gänget
(X) Kalle och chckladfabriken
(X) Madagaskar
(X) Superhjältarna
(X) Shrek
(X) Harry Ptter
(X) Kogänget Jag tror att jag har sett den iallafall
(X) Hitta Nemo
(X) Gustaf
(X) Hajar som Hajar
(X) Happy Feet
(X) Polarexpressen
(X) Herbie Fulltankad
( ) Johnny English
( ) Vinnare och Förlorare
( ) Robotar
(X) Skruva den som Beckham
( ) The Big One
(X) Indiana Jones
(X) Grease Den är så himla bra
(X) Askungen
(X) Peter Pan
(/) Så som i himmelen Jag har sett en bit av den
( ) Masjävlar
( ) Heartbreak Hotel
( ) Hipp hipp Hora!
( ) Tjenare Kungen
( ) Zozo
( ) Copps
( ) Gothika
( ) The eye
( ) Twilight

RESULTAT: 41,5


0-5= Film är väl okej, antar jag...
6-15= Det är roligt ibland.
16-30= Mycket kul!
31-50= Gillar Film mycket!
51-70= Älskar film!
71-80= Film är det bästa jag vet!
81- uppåt=Jag är ett filmfreak!


Kommentarer
Vad heter du då?: Mamma Melissa

Vilken kul lista! Gissar på att jag hade hamnat i den övre skalan... är ju inte gammalt videobutiksbiträde för att jag inte gilalr film direkt;.))



tack för komplimangen ang bloggen också! Kan bara bocka och buga:.))

2009-03-31 @ 05:45:25
Har du någon blogg?: http://mammamelissa.blogg.se/
Vad heter du då?: hanna

OJ har du inte sett twilight ? :O

Du måste se den, i love it.

2009-03-31 @ 20:14:15
Har du någon blogg?: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0