Devote? BloggEsse?

Hej hej!
Jag har varit inne på Devote.se bara för att se lite hur det ser ut och hur det är. Och jag tycker att det verkar jättebra. Så jag funderar på att börja blogga där. Jag kommer troligen ha kvar den här bloggen också isåfall men iallafall. Ville bara berätta det. Om jag börjar blogga där så kommer jag självklart att länka till den bloggen här, ifall du råkar tycka om mitt bloggande så att du kommer och läser min blogg där. :)

Just nu så är det om Melodifestivalen på 1:an. Det är rätt kul. Speciellt när dem visar små skämt som Petra har sagt och gjort på Melodifestivalen. Kommer ju inte ihåg allt som hon sagt. Hehe!
Jag har en synpunkt till er som jobbar för Blogg.se. Jag tycker att ni borde ha med något om Melodifestivalen på startsidan. Det behöver nödvändigtvist inte vara mitt inlägg om Melodifestivalen men det vore jättekul om det var det. :) ;)

Jag var förresten i Gesunda på Lilla Världscupen Final. Fick inte vara med för det gick inte så bra för mig i kvalen. :( Men jag följde med som kompis. Mer vill jag inte säga. För det hände en olycka och det känns inte nå bra att skriva i bloggen när en så bra kompis gör illa sig. :( Oj, nu kanske jag skrev lite för mycket ändå.

Ha det bra så hörs vi imorgon. (Hoppas jag iallafall) Glöm inte att skriva en massor av kommentarer så att jag blir glad :D :P

Puss och Kram F

Kommentarer
Vad heter du då?: rahi

så nice blogg du har!:D

2009-03-15 @ 21:03:20
Har du någon blogg?: http://brotherrahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0