Bloggportalen

Hej hej!
Nu har jag registrerat mig på Bloggportalen.se. Men jag är inte helt säker på hur det funkar. Så om du vet, kanske du kan förklara lite för mig. :)
Just nu är iallafall de tio mest sökta orden: Sex, Ormen i paradiset, Blondinbella, Stay-ups, Per- robin, Kissie, Gummistövlar, Pelles personliga, kakhuset och Linda Rosing.
Så nu undrar jag. Vem är Per- Robin?

Vad tyckte du om min nya design? JAg har bara bytt färger, men jag kan inte så mycket mer än så =) Har du en blogg där du lottar ut designer eller är villig att göra en till mig gratis. För jag är inte beredd att betala för en design eftersom jag inte kommer ha kvar den här bloggen hela tiden. Utan byta när jag börjar blogga regelbundet. :P

Puss och Kram Filippa

Kommentarer
Vad heter du då?: diana

Åh, så kul det ´verkar!! =) Är allt väl med dig?? Vad hittar du på? Jag ska plugga... Så skönt att ha varit i London och fyllt på plugg batterierna lite...:) KRAM!

2009-03-16 @ 22:32:16
Har du någon blogg?: http://dianasblogg.blogg.se/
Vad heter du då?: Anne-Lie

SV: Tack för din fina kommentar, den värmde verkligen=)kramar

2009-03-19 @ 17:45:42
Har du någon blogg?: http://www.nomismamma.blogg.sew
Vad heter du då?: lisette

Hejsan :) ta gärna en titt in på min outlet där jag säljer massa för ett väldigt bra pris :) kommer att lägga upp mer och mer vart efter men nu redan ligger massa uppe :) kanske hittar du ett fynd !!



Http://Lisettee.blogg.se/outlet/ :)

2009-03-22 @ 18:16:48
Har du någon blogg?: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0