Veckans Blogg

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge. Jag har inte fått tillfälle att blogga. Vi har inte internet på den nya datorn än och mamma och pappa har sina på jobbet hela dagarna. Så när jag kommit på att jag kanske skulle blogga lite så tycker dem det är för sent och det blir inget. Förlåt!

Nu är det dags att utse Veckens Blogg.


Denna veckans Veckans Blogg blir Marielle Torgersson! Grattis! Din blogg är otroligt bra. Jag och syrran sitter och kollar lite på den just nu. Grattis Marielle!
Marielles blogg heter www.marielletorgersson.blogg.se
Puss och kram!


Kommentarer
Vad heter du då?: Marielle

NEJ! ÄR DET SANT?! :-D Så himla häftigt. Så glad jag blir!

2009-01-10 @ 20:56:58
Har du någon blogg?: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0