Tävling

Japp, nu är det klart. Jag ska ha en tävling.
Du kan vinna en skiva med Tokio Hotel. Den heter SCREAM och är inte så värst ny.
Jag fick den någon gång förut och det är inte precis mitt favoritband. Så nu lottar jag ut den.
På skivan finns låtarna:
Scream
Ready to go!
Monsoon
Love is dead
Don´t jump
On the edge
Sacred
Break away
Rescue me
Final day
Forgotten children
By your side



För att vinna så ska du kopiera det som står här nedanför och lägga in det på din blogg.

"Bloggerskan Filiflippan har en tävling där man kan vinna en Tokio Hotel skiva. Jag är med i tävlingen och det vore kul om du också var det. För att vara det å in på www.filiflippan.blogg.se och läs reglerna."

Du får skriva mer om du vill men det var allt som behövs. Om du inte har en blogg så kan du maila samma sak till 15 kompisar.

Jag utser en vinnare såsmåningom. Jag säger till några dagar tidigare.

OBS! För att jag ska utse en vinnare så måste jag ha minst 20 tävlande.


Kommentarer
Vad heter du då?: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-05 @ 19:40:46
Har du någon blogg?: http://marielletorgersson.blogg.se/
Vad heter du då?: Emmy

hejhej jag vill gärna va med!

men jag ska ta en liten paus från alt bloggandet men du e ju min syrra så vi kan vel sega att jag bara behöver anmäla mig nu! =p

jag ara skojade! =P

jag kommer maila din adres till mina vänner!

din adres var vel



www.filiflippan.blogg.se



jusde din adress står ju där uppe!!!!!!!!!

vad dum jag är!!!!!!!!!

ses sen från din syrra Emmy

2009-01-05 @ 20:25:59
Har du någon blogg?: http://dansemmma.blogg.se/
Vad heter du då?: Anonym

tävling i min blogg! vinn en dvd film !

2009-01-05 @ 22:05:08
Har du någon blogg?: http://erikasfashion.blogg.se/
Vad heter du då?: ja eller hur dom

2009-01-06 @ 00:23:22
Vad heter du då?: steffie

javet - dom äger min värld!



jag länkar till din tävling. :)

2009-01-06 @ 00:24:12
Har du någon blogg?: http://stephaniedahl.blogg.se/
Vad heter du då?: tilda

jag är med och tävtar men jag har ingen blogg så jag mailar



ses i skolan

2009-01-08 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0