Gossip Girl

Hej hej bloggen!

Har någon läst Gossip Girl? Jag började titta på serien och sen fick jag de tre första böckerna i julklapp. Jag är helt fast i de där tjejerna och killarna. Just nu läser jag den andra boken som heter "Ni vet att ni älskar mig". Så bra alltså. Och Gossip Girl har ju typ som en blogg. Hennes blogg är mycket bra och jag blir sugen på att göra något liknande. Men vilka ska man skriva om då. Det finns ju inte precis några Blair, Serena, Jenny, Nate, Chuck, Daniel .... och alla andra här där jag bor. Ska verkligen läsa resten av böckerna för de är så himla bra. Känner att tjejerna där är helt olik mig men vi är ändå så lika. Jag vet inte hur, för jag är ganska långt ifrån dem just nu. Men vi får väl se hur det blir i framtiden. För dig som inte har läst dem så rekommenderar jag att du läser dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0