Tack!!!

Vad glad jag blev när jag kom in på bloggen nyss. Det första jag såg var några söta kommentarer, några av er vars bloggar blev recenserade igår. :) Sen fick jag för mig att jag skulle titta på statistiken innan jag började skriva ett inlägg och då såg jag att jag hade ungefär tio mer än jag brukade igår och ungefär lika många som jag brukar ha idag, och då hade jag inte ens skrivit något inlägg. Ååååh, jag är så glad. Tack så mycket kära läsare. Jag är helt pirrig. Kan inte sitta still här i fotöljen. Sitter här och sprattlar med benen och bara skrattar. Jag är jätteglad. Tack!

Jag funderar på att recensera några bloggar till. Har ju inte så mycket att göra nu. :) Ska se om det blir så.

Ha det bra kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0