Slalomtävling

Idag har jag varit på slalomtävling. Ärligt talat så gick det skit. I första åket fick jag en miss så att jag fick klättra typ en halvmeter. Det var ju inte det att det tog jättelång tid att klättra, men jag tappade ju all farten. Sen i andra åket gick det super, men sen så gränslade (kom med en skida på varje sida av porten) jag. Jag ramlade, gled ner typ fem meter och tappade båda skidorna.
Men gud vad kul det här låter då. Det är ju inte precis sånt här som ni vill höra, eller? Jag tänkte uppmuntra er att vara med och tävla i Tokio Hotel tävlingen. Jag behöver många fler bidrag för att lotta ut skivan.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0