Sälen

Igår var det nyårsafton och allt var kul... eller ja, nästan allt. Det inträffade en olycka och en kompis fick en dörr stängd över sin tumme, så det var ju inte så kul. Men annars var allt kul. Nu är vi i Sälen och har det bra. I morgon blir det slalom så att det ryker om det. Och kanske snowboard också. Syrran har fått en snowboard i julklapp och jag kanske kan prova den när hon inte åker. Jag behöver bara hyra snowboardskor.


Just det klänningstävlingen har blivit förlängd eftersom jag inte har fått in så många kommentarer. Så rösta gärna, om jag inte får in fler röster får det helt enkelt bli den som de få röstade på.


Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0