Ny design (igen)!

När jag tittade på bloggen så kändes det fel. Så nu bytte jag stil igen. Från blå till grön. Om du läst den här bloggen ett tag så förstår du nog att jag har väldigt svårt för att bestämma mig för sånna här saker. Lider av beslutsångest. Det blir jätteproblem när jag ska fixa mitt rum. Jag vill ju trivas hela tiden inte bara för stunden. Men men, nu är den grön i några dagar sen kanske den blir lila, svart, eller gul, inte ens jag vet hur jag vill ha den imorgon.
Titta in då så får vi se om jag har ändrat. Måste hitta en färg som jag trivs jättebra med hela tiden.

Gud, vad krånglig jag är. :) Måste skärpa mig. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0