Lista

Jag kom på att jag tidigare idag sett en lista på www.dianasblogg.blogg.se

Skor: Jag gillar beekväma skor men tycker att klackar är jättesnyggt också.
Sneakers: Jag tror inte att det är något för mig.
Jeans: Jag älskar mina från Cheap Monday. Jag har egetligen inte så många par jeans.
T-shirts: Jag gillar t-shirts, men det får inte bli för mycket.



ACCESSOARER
Väska:
Jag älskar min Prada ryggsäck. Både snygg och cool.
Plånbok: En vit från Indien.
Solglasögon: Ett par bruna från Gucci.
Klocka: Jag är inte mycket för klockor, men jag har en snygg klocka från Gucci.


BADRUM
Tandkräm:
Pepsodent just nu men jag brukar ha Collgate.
Tvål: Nivea.
Vitamin: Lite olika.
Schampo: Loreal Elvital eller något sånt.
Smink: Många olika märken t.ex. Loreal, Kanebo, Depend och några fler.


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten:
Loka naturell.
Bröd: Jag vet att det inte är jättenyttigt. Men jag gillar frallor av olika slag.
Glass: Jag gillar all glass.


HEMMA
Säng: En ganska bred med många kuddar.
Lakan: Lite olika. Just nu är det lite marint tror jag.
Esspressomaskin: Mamma och pappa hade en, men efter några år gick den sönder.
Kylskåp: Jag vet inte riktigt vilken typ av kylskåp vi har.


TEKNIK
Tv:
Samsung.
Mobiltelefon: IPhone
Mp3/Ipod: Iphone.
Dator: HP. Den är väldigt bra, fast just nu är den lite sönder. Den bara slutade funka.


LÄSER
Tidningar:
Många. Frida, DV Mode, Cosmo, med fler.
Bok: Gossip Girl.

Kommentarer
Vad heter du då?: steffie

Visst, det är bara att du säger till mig om du har en tävlig eller något liknande så gör jag samma sak. :)



vi ses

2009-01-04 @ 23:47:32
Har du någon blogg?: http://stephaniedahl.blogg.se/
Vad heter du då?: Anonym

shululu

vill du ha gratis kläder, bli då medlem, det är skiit lätt att samla in poäng. Jag vet att du vill hhaa ;)



http://www.gratismode.se/?c=31196



2009-01-05 @ 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0