Let´s Dance

Hej hej!
Tittar du på Let´s Dance? Det gör jag. Jag tror att jag hejar på Bella. Hon har ju inte dansat än, men jag tror det ändå. Hennes blogg är ju bra. Imorgon blir det nog bara något snabbt inlägg på kvällen. Det är lite jobbigt, men så är det såhär under slalomsäsongen. Men sen så blir det lungt och jag kan blogga jättemycket. Haha! Nej, om du känner mig så förstår du nog att då har jag kommit på någon annan andledning till at jag inte bloggar 20 gånger om dan.

Jag måste verkligen lägga in några bilder på datorn så att jag kan visa er. Min blogg ser så tråkig ut utan bilder. : ( Det får jag fixa senare. Vad tycker du om min design? Är den för tjejig? Den kommer nog vara kvar i max en - eller två veckor. Sen har jag nog tröttnat och byter. Jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag vill ha det. Det kommer bli problem för mig när jag ska fixa mitt rum.

Just nu är det paus i Let´s Dance så jag passade på att sätta mig vid datorn. Så nu bloggar jag och läser några gamla bilder på www.kenzas.se

Nu måste jag gå.
Ses i morgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0