Läppglans från Clinique

Här har vi ett av mina många läppglans. Det kommer från CLINIQUE och är jättebra.

 

Det är en liten söt tub, med ganska mycket läppglans i. Jag fick det i födelsedagspresent och är mycket nöjd. Det är jättebra. Det står på tuben att det ska lukta hallon, men jag vet inte om jag tycker att det gör det. Fast det kan vara för att jag är lite förkyld. Om du vill kan du gå in på www.clinique.com och läsa mer, för jag vet inte jättemycket.

Det går att köpa på ganska många ställen. Själv har jag nog sett det på Åhlens, tror jag. Så om du vill ha ett likadant kan du gå dit och kika. Men jag är inte riktigt sääker på att det finns där så bli inte för besviken.

Ha det så bra!
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Vad heter du då?: Amanda Björk

det där läppglanset är riktigt bra faktiskt :)

2009-01-22 @ 21:07:24
Har du någon blogg?: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0