Hej igen alla söta läsare!

Hej hej!
Nu är jag här igen. Och oj vad många kommentarer jag hade fått. ; ) Blev jätteglad när jag kom in och det var så många. Kanske börjar blogga mer bara för det. Det är så kul!

Men nu tänkte jag iallafall skriva en lista som jag hittade här.

Senaste person som...
- Sov i din säng? Jag antar att det var jag...
- Såg dig gråta? Syrran
- Fick dig att gråta? Vad ska man säga. Jag ramlade när jag testade att åkte snowboard och gjorde illa handleden väldigt mycket. :(
- Du gick på bio med? Var på bio för några timmar sen. Med kusinerna, syrran och Elin.
-
Du gick på stan med? Mamma eller Jossie. Kommer faktiskt inte ihåg. Man går ju inte så mycket på stan när man är i Sälen. ; )
- Skickade ett e-mail till dig? Har inte kunnat kolla min mail på VÄLDIGT länge. Men jag tror det var Jossie.


Senaste...
- Låt du hörde? Hot'n'Cold
- Film du såg? Bolt med kusinerna :)
- Mat du åt? Potatisgratäng med rostbiff.
- Drog du knarkade? Jag har inte och kommer inte att knarka någon gång i mitt liv så det bli ingen. Men jag håller med EllaMarie (hon som jag hittade listan hos) om att godis borde räknas.



Jaha, det var väl en liten lista. Nu ska jag borsta tänderna och så och sen gå och läsa min Gossip Girl bok. Måste gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon. Vill ju inte komma ut i slalombacken vid lunch som idag ; P


Kommentarer
Vad heter du då?: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar.

Klart det är okej :)



Godis är beroendeframkallande!!!!



Kram.

2009-02-26 @ 21:46:36
Har du någon blogg?: http://ellamarie.blogg.se/
Vad heter du då?: s

hehe åh tack:) ja det skulle va kul:)



Berätta 8 saker om dig själv.

Och skicka det i en kommentar till mig.

LÄS MER PÅ MIN BLOGG!



kram<3

2009-02-27 @ 00:38:43
Har du någon blogg?: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0