Sorry

Hej hej!
Förlåt för att jag inte skrev igår. Det blev lite sent efter slalomtävlingen. Och när vi kom till "hotellet" där vi bodde då var vi trötta, så vi satte oss i bubbelpoolen som fanns på vårt rum. Så mysigt. Sen så skulle vi äta 7-rättersåmiddag med svensk husmanskost. Det var sådär. Det var inte så mycket som jag tyckte om :( Och det slutade vid halv tio och om man ska vara uppe till halv åtta, åtta dagen innan så behöver amn gå och lägga sig då, iallafall om man heter Filifippan ; )
Idag har jag också tävlat. Det gick ganska bra. I första åket var jag påväg att ramla i början men det gick bra ändå :)

Jag kommer inte sätta in något Dagens Tips för igår, men det kommer ett för idag. Snart!

Filiflippan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0