Grattis Pappa!

Hej hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag har helt enkelt inte gjort något roligt. Hur kul skulle det var om ett inlägg såg ut så här:
' Hej hej!
Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara varit i skolan.
Ha det bra Hejdå!'

Det blir ju inge kul ;P Men idag så. Egentligen har jag inte gjort så mycket idag heller men jag kan ju säga. Pappa fyller år. Så i morse grattade vi honom. Till frukost blev det fruktsallad med grädde (vi brukar äta tårta när någon fyller år men nu blev det fruktsallad). Han fick ett träningskort (eller vad man nu säger) på ett gym. Sen fick han en massa saker till det.

Kanske inte världens roligaste inlägg det här heller. Men det var iallafall bättre än det som jag hade kunnat skriva igår. :)
Hejdå!

Kommentarer
Vad heter du då?: Anonym

kul att ta fram och titta massor minnen kommer tillbaka:-)

2009-02-05 @ 20:32:07
Har du någon blogg?: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0