Dagens Tips

Hej hej!
 Tänkte ta och lägga in ett Dagens Tips. Men tyvärr så har jag inte kommit på något tips...

Jo, Dagens Tips måste bli... Bloggkoll. Jag vet, det är ett ganska konstigt tips, men det är väldigt bra :) Jag använder det till att hålla koll på när mina favoritbloggar uppdaterats. Det är så det är meningen att man ska göra... tror jag... När man har varit borta ett tag blir det väldigt mycket inlägg. Det är bra att man kan se vilka man har missat då. Iallafall, det är ganska andvändbart.

Kommentarer
Vad heter du då?: Anonym

Sv; Okejj! :)) har faktiskt inte ens lyssnat på låtarna men många säger att den var bra! :)

2009-02-09 @ 21:33:50
Har du någon blogg?: http://amandajennyfrida.blogg.se/
Vad heter du då?: seyma

Dagens tips nummer 2: Gå in på www.twiiilight.blogg.se



Ses <3<3<3<3<3<3

2009-02-11 @ 13:50:41
Har du någon blogg?: http://twiiilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0