Bloggrecension nummer 2

Nu kommer bloggrecension nummer 2.

Sandra Nordin
Den här bloggen hittade jag genom Blogg.se's startsida. Hennes inlägg fanns med. Jag tyckte det verkade vara kul så jag gick in där. Jag blev jätteglad av att läsa. Det är verkligen nåågot att rekomendera. :-)

Stina Lee
Hon ligger i täten på Blogg.se's Mest lästa lista. Hon har otroligt många läsare. Hon är helt fantastisk på att blogga. Man kan ju på något sätt få in statistik på sin blogg, och det är ungefär 100-400 läsare online just när jag är inne. Det är helt otroligt. Själv har jag haft som mest 32 läsare på en dag. Wow! Stina du är bra!

Sessan Och Prinsessan
Den här bloggen är så gullig. Det är en mamma som skriver om sin lilla prinsessa. Så mycket fina bilder och söt text. Så gulligt. Den har snabbt tagit sig upp till mina favoriter. För ungefär en vecka sen hade jag aldrig varit inne på den bloggen. Nu prenumererar jag på den på Bloglovin och allt. Älskar den!

17 år och trebarns mamma (18 nu)
Tänk att vara 17 år och trebarnsmamma. Jag skulle nog inte klara av det. Eller jo, jag skulle göra allt som jag kunde för att mina barn skulle få det bra. Men den här tjejen är fantastisk. Bloggen är jättebra. Jag vet inte vad jag ska skriva. Så: Jättebra!!!

Karin Olofsson
Hon är otroligt bra på bloggandet. Karin är redaktör på Blogg.se. Hon har en mycket bra blogg. Helt otrolig. Gud, vad dålig jag känner mig på att beskriva. Men gå in på bloggen och titta så förstår du.

Det var fem slumpvist valda bloggar. Eller ja, nästan. Jag valde några som jag tycker om :)

Kommentarer
Vad heter du då?: Anonym

Tack så hemskt mycket för dina söta ord, jag blev nästan helt rörd ♥



Massa miljoner kramar till dig

Sessan

2009-02-02 @ 19:47:58
Vad heter du då?: Sandra

Men åh vad gullig du är. Tack så jättemycket! Kram : )

2009-02-02 @ 21:01:13
Har du någon blogg?: http://sandranordin.com
Vad heter du då?: Anonym

men tack:)

2009-02-03 @ 11:09:50
Har du någon blogg?: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0