090210

Blogg.se har krånglat hela dagen för mig. Försökte blogga tidigare men det gick inte. :( Men nu är jag här iallafall.
Jag och mamma var på stan och tittade på kläder till på fredag. Då blir det "Disco" för alla i min ålder i hela stan. Kul! Linnet jag ville ha fanns inte i min storlek och så blev det lite konstigt och så. Så jag skulle köpa en tunika (typ en tunika iallafall). Men mamma hade glömt pengarna på jobbet och jag hade inte så mycket. Så imorgon får vi åka förbi på stan igen. Men det är ju bara kul att gå på stan så det gör inte mig något.

Sen var det slalomträning. Banan var krånglig, inte min typ av bana helt enkelt. Så det gick helt enkelt .... dåligt. Det fick bli punkter eftersom man inte ska svära i bloggen. Hehe!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0