Vill du bli min Bloggkompis?

Hej hej allihopa!

Det har varit dåligt med tips till tipstävlingen. :( Hehe! Iallafall några stycken, så jag får väll vara nöjd ändå. Du kan också vara med genom att lämna en kommentar i inlägget nedanför (alltså tävlingsinlägget).


Idag har det inte hänt så mycket men imorgon kommer det att hända mer. Bland annat så är det "disco" på skolan och jag ska dit. ;) Si vi ses där alla kompisar!  Sen kommer det väll hända lite mer också.


Vill du vara min bloggkompis och typ sammarbeta inom bloggandet så skriv en kommentar i det här inlägget. Då kan vi till exempel ha lite gemensamma saker på bloggarna som att vi sätter ihop ett litet projekt om andra bloggar eller något. För att vara min Bloggkompis vill jag gärna att du läser min blogg och inte är det bara för att jag ska länka till din blogg. Låter det skoj? Skriv en kommentar så tittar jag på din blogg och kontaktar dig så kan vi "prata" (via kommentarer) om hur vi ska göra det.

Ha det bra!
Kram Filiflippan


Kommentarer
Vad heter du då?: Adele Kastensson

SV: det är klart att jag kan bli din bloggkompis!

Länkar till dig dirket :D

2009-04-23 @ 22:21:12
Har du någon blogg?: http://adeleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0