Ännu en lista, som visst var en utmaning...

Nu kommer ännu en lista. Haha! ;) Jag får verkligen inte nog av listor. Är det något fel? Nej, det är bara roligt! :D Jag hittade listan här. OBS! Jag härmade inte henne. Det bara blev lika på vissa ställen...

1. Hur gammal är du om fem år? Fem år äldre än nu...
2. Vem var den sista du träffade? Jag träffar mamma nu.
3. Hur lång är du? Förra gången jag mätte mig var jag 168,5 cm lång.
4. Vilken var den senaste film du såg? Stekta Gröna Tomater tror jag.
5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag.
6. Ditt senaste smn och till vem? Jag vet inte riktigt vad jag skrev för det har jag raderat. Men det var till Tilda
7. Vad är helgens planer? Jobba (packa kassar) på coop och fixa här hemma :P
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad man vill säga.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Gifta.
10. När såg du senast din mamma?Ser henne nu.
11. Vilken ögonfärg har du? Melerad, vad det är har jag skrivit i en annan lista.
12. När vaknade du idag? Alldeles för tidigt.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, det tror jag inte...
14. Vilken är din favoritplats? Just nu är det en varm plats, där man kan bada och sola.
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte riktigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Utomlands!
17. Vad skrämde dig som barn? Kidnappare, fast det skrämmer mig fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tilda tror  jag.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung för det...?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har en stationär dator som är sönder och jag har en bärbar dator som är sönder. Men jag bloggar på mamma eller pappas bärbara dator.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Så länge jag inte kastar ner någon på golvet så är det fem stycken.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på någon? Tror inte det.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor. Älskar skor! Fast när jag är inne strumpor.
26. Är du social? Ja, det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Tvister.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, med vänner och familj och shoppa.
29. Tycker du om Kina-mat? Gott!
30. Tycker du om kaffe? Nej.
31. Vaad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Jag somnar jämt på vänster sida.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Japp.
35. Är du en beroendemänniska? Nej.
36. Känner du någon som har samma födelsedag som du? Ja, två stycken.
37. Vill du ha barn? Ja, någon gång.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och några ord på massor utav språk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller pool? Det beror på hur havet är.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Kanske.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, absolut inte. Och jag kommer aldrig att göra det. Och snälla läsare, gör inte det ni heller, det förstör bara er. Ush!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Dryck: En klunk juice. Annat: Chips.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Någon i min klass. Vi har jämt roligt.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inget.
47. Vad har du för ringsignal på mobilen? En tråkig som fanns från början, men jag ska lägga in en ny.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Jupp!
49. Flirtar du mycket? Nja...
50. Vart togs din profilbild? Indien.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inget körkort.
53. Vilken är den senaste bok du läste? Vet inte riktigt, jag läser så många böcker just nu.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Troligen, jag dansar typ jämt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag vet inte. Troligen något i skolan. 
59. När var du i kyrkan senast? Länge sen...
60. Vilka personer utmanar du? Oj, var det här en utmaning? Jag har inte blivit utmanad, men jag utmanar iallafall Diana, EllaMarie & Emma.


Kommentarer
Vad heter du då?: Adele Kastensson

SV: tjaa... du kan vl börja med att länka till mig? (A)

2009-04-25 @ 18:12:20
Har du någon blogg?: http://adeleee.blogg.se/
Vad heter du då?: Knyttsak

Jag har inte tagit designen, bara headern. Resten har jag gjort själv.

2009-04-26 @ 11:14:24
Har du någon blogg?: http://knyttsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0