Lång lista...

Haha! Nu är jag tillbaka med en lista som är hittad här.

Lovar du att vara ärlig: Nej, eller jo så länge det går. Haha ! Jo jag ska vara ärlig.

Du heter: Filippa

Smeknamn: Fippa eller Flippa

Låt som du är ledsen till? Hmm, jag vet inte riktigt. Men förut blev jag jätteledsen när jag lyssnade på Don't cry for me Argentina.

Vad tror folk om dig? Det får du nog fråga dem för jag har ingen aning.

Stämmer det?  Nej, jag vet nog egentligen men jag kommer inte på det nu.

Vad får du oftast komplimanger för? Jag är jättedålig på fotboll. Så när vi spelar fotboll och jag typ lyckas ta bollen från någon så säger typ alla "Bravo Filippa!"

Vad säger du för att imponera på någon? Det beror på personen...

Hur imponerar man på dig? Man pratar med mig. Jag blir nog imponerad av det mesta. Så länge man inte är dryg. Hehe!

Brukar du skratta för dig själv? Nej.

Vad står det i ditt senast inkommna sms? Okej men jag fattar :)

Var bor du? I Sverige men jag säger inte var.

Trivs du där? Japp, men jag kommer nog inte bo här hela livet.

Äger du några converse: Nej, det tror jag inte att jag gör.

Sprit, cider, vin eller öl: Ingen utav dem är alkoholfri.

Är du allergisk mot något: Katter och hästar.

Hur svarar du i mobilen: Typ Hallå? eller Hej!

Vem ringde du senast: Min slolomtränare.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det är träning på tisdag, nsdag och kanske torsdag.


Antal timmar sömn inatt: 10 ungefär.

Sov du ensam: Ja... Eeeh?

Brukar du komma i tid: Inte jämt...

När mår du bra? När jag är glad. Eller (självklart) när jag är med någon som jag tycker om.

När blev du fotad senast: Jag vet inte hur länge sen, men vi hade kaninerna ute och då fotade mamma mig tillsammans med Puff.

Hur känner du dig nu: Trött men glad.

Vanligaste färgen på dina kläder: Hmm, jag vet inte. Jag använder ganska många färger...

Vad tycker du om fötter: Jag fattar inte riktigt... Men dem är väl bra och användbara. Hehe!

Vad saknar du: Inte så mycket just nu. Har det rätt bra! Eller jo, jag saknar nog mina kompisar ganska mycket.

Hade du en bra kväll igår: Ja, jag jobbade på Coop och packade matkassar. Det var okej. :)

Favorit dryck på morgonen: Juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: När det är skola mellan 21 och 22. Annars kan det bli nästan när som helst...

Är du blyg? Nej! Det tycker inte jag iallafall.

Sysslar du med någon idrott: Slalom och så ska jag börja spela tennis.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, varför skulle man inte vara det? Det kunde kanske vara bättre men jag vill ha det såhär.

Är du bortskämd: Det beror på vem man jämför med. Men nej det tycker jag inte.

Vad gör du imorgon: Letar påskägg...

Vad är det värsta du vet: Folk som skadar eller mördar andra tror jag.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är väldigt olika. Ibland 0 kr och ibland mer än 100 kr. Det beror ju helt på vad man köper.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Beyonce (kan vara för att jag just har förälskat mig i en av hennes låtar).

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad är det finaste du fått? Jag vet inte. Jag tycker om allt jag får. Det finaste är nog något som någon har valt ut speciellt till mig.

En speciell dag du minns: Julafton. :) Hehe!

Hur gammal är du: Vad tror du? Gissa gärna genom en kommentar.

Tycker du om någon just nu? Jajamensan...

Vem ringer du när du är arg eller ledsen: Mamma

Vilken tid gick du upp idag: Jag gick upp runt tio, men jag vaknade inte då.

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig: Japp

När grät du senast: Jag vet inte riktigt. Men igår när man var riktig trött efter att ha packat kassar i 4 timmar var det inte långt till tårarna.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ta med familjen på en lång utlandsresa. Sen skulle jag spara resten om det blev något över.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det är väl kul ibland. Men det är inte viktigt.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Sent, men jag vaknar tidigare.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej, men på sommaren solar jag på stranden. Fast det var nog inte meningen med frågan.

Är du bra på att laga mat: Nej.

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Inte så vig. Emma är vigare.

Vad dricker du helst när du är törstig: Loka, men det går utmärkt med vanligt vatten också.

Vilken är din favoritglass: Jag vet inte vad den heter men det är typ kola i.

Tycker du om sushi: Jag tror inte att jag har ätit det någon gång.

Vad äter du helst när du ser på film: Chips

Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Melerade (det är en blanding av olika färger, jag har en blanding av blått, brunt och grönt tror jag)

Har du någon gång gråtit dig till sömn: Ja.

Senaste låt du hörde: Beyoncé "If I where a boy"



Jahapp, det var en till lista. Vad tyckte du? Jag tyckte då att det var kul... 


Kommentarer
Vad heter du då?: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Tack! :) Jag älskar mina trogna läsare. (Dom frågar inte så mycket... haha)



Jag tycker det är bra att du inte lägga ut bilder! Vettigt!

2009-04-10 @ 19:25:15
Har du någon blogg?: http://ellamarie.blogg.se/
Vad heter du då?: Emelie -EmeliesPlace

svar: tack för din röst på Veckans blogg :) <3

Glad påsk!

2009-04-10 @ 19:42:36
Har du någon blogg?: http://emeliesplace.blogg.se/
Vad heter du då?: Mikaela

Det är en grym lista! Och lite extra grym när du fyller i den så bra!! ;)

2009-04-16 @ 23:54:10
Har du någon blogg?: http://mikabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0