Kommentera gärna!

Hejsan på er!
Gud, jag har verkligen inget att göra. Jag vill bara skriva typ en lista för att få något att göra. Men jag vet inte vilken lista jag ska skriva. Ska söka lite på internet tror jag. Har du en kul lista på din blogg som jag kan få skriva här med, eller vet du någon som har skrivit en lista? Så skriv en kommentar med en länk till din blogg och listan. m du läser min blogg så vet du säkert att jag jämt länkar till den som har skrivit listan innan mig. Så du kommer att belönas med en länk om jag skriver av din lista.

Snart kommer jag nog tillbaka med en lista som jag har hittat!

Kommentarer
Vad heter du då?: filippa

Hah, filippa är ju inte det direkt vanligaste namnet.

Jag gillar din blogg, enkel utan stök och klödd.

2009-04-17 @ 20:58:20
Har du någon blogg?: http://sjukthetlama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0