If I where a boy

Hej bloggen!
Jag sitter och lyssnar på If I where a boy av Beyoncé. Den är så himla bra! ;) Ny favoritlåt. Har du hört låten? Om du inte har det tycker jag att du ska ta ch köpa skivan (eftersom det har blivit nya lagar, eller något sånt, så att man inte kan ladda ner musik längre) eller gå in på youtube och lyssna på den. Den är super bra! Idag har jag lyssnat på den ungefär femtioelva gånger. Okej inte riktigt men den är bra. Hehe! Vad tjatig jag blev.

Ha det bra!
Kram!

Förresten så håller jag på med en lista igen. :)


Kommentarer
Vad heter du då?: Tilda

haha jaa man säga att jag har hört den ! xD alla retar mig för den :P <3

2009-08-23 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0