Hej hej sötingar

Idag har jag haft syslöjd. Jag gör ett nattlinne eller klänning (man får välja vad man vill ha det som). Fast jag ska nog använda det som nattlinne, det beror på hur det blir när det är klart. Ni ska få se en bild när jag är klar så länge vår stationära dator har lagats elller jag har köpt en bärbar dator.
Jag ska nog köpa en sån där mini laptop. Dem är så söta! Emma vill ha en rosa, men jag vet inte om jag ska ha en rosa eller svart.
Här var det tänkt att det skulle vara en bild på en rosa och en bild på en svart. Men tyvärr så hittar jag inga bra bilder. Hoppas ni förstår vilka det är ändå. ;)
Vad tycker ni? Rosa eller svart?

Bara så ni vet så kommer jag inte försöka lura er idag, även fast det är 1 april. Det kommer ändå inte gå eftersom jag suger på att komma på bra lögner. Så om jag ljög så skulle det vara något så knäppt att ni fattade att det var lögn. Hehe!

Ha det bra sötingar!
Kram Filippa

Kommentarer
Vad heter du då?: hanna

Ja den är verkligen grymt bra, den bästa filmen jag sett. Passa på att läsa böckerna när du ändå är igång sen men man blir helt beroende av dem! Kram

2009-04-02 @ 07:35:55
Har du någon blogg?: http://hwahlgren.blogg.se/
Vad heter du då?: Anonym

Ta en svart, om du har kvar den länge och du kmr tröttna på rosa, svart tröttnar man ALDRIG på!!!



2009-04-04 @ 20:50:42
Har du någon blogg?: http://thomasines.blogg.se/
Vad heter du då?: sofia

rosa e ju riktigt gullig!!

men sen kan det nog vara rätt lätt å tröttna på den färgen också.. jag står också å väljer mellan rosa å svart :P

2009-04-06 @ 16:11:22
Har du någon blogg?: http://edstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0