Idol 2008

Ikväll är det Idol. Någon mer än jag som inte har sett så många avsnitt av Idol i år? Har inte ens koll på vilka som är kvar. Men ikväll ska jag se det. En av mina kompisar ska dit och se det live. Hur bra tycker du att Idol är? Men egentligen det är ju hur kul som helst att sjunga. Det behöver inte vara jättebra, men visst är det kul? Och visst är det kul att se aditionerna när det kommer hur många som helst för att stå i kö och sen gå därifrån med eller utan en guldbiljett i handen. 
Vet du något om Idol? Skriv till mig som inte vet så mycket. 

Ha det super. Kram
 

Kommentarer
Vad heter du då?: Anonym

jag vet ingenting om idol!!!!!!!!!!!!

2008-10-24 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0