Hon som vann Idol-2005

Hej hej allihopa!

Hur har ni det? Jag tänkte skriva lite om en kändis som heter Agnes. Nu tänker ni kanske: Henne vet jag allt om. Hon vann idol 2005. Men visste du det här:
Namn:Agnes Emilia Carlsson
Från: Värnersborg
Ålder: 20 år
Just nu: Aktuell med sin tredje skiva "Dance! Love! Pop!"
Förebilder: Stevie Wonder, Alicia Keys och Beyonce Knowles
Så här tycker hon om sim nya skiva: Första singeln "On and on" visar vad hela plattan är. Det är mycket mer upptempo än tidigare vilket gör att man känner sig peppad. Jag vill göra något nytt som folk går ut och festar till eller lyssnar på när de joggar. Bäst gillar jag "Release me": Verserna är coola och refrängen svävande.
Hon är rädd för: Det är asäckligt. Hår på borsten måste någon annan ta bort, även om det är mitt egna-det är lika äckligt som någon annans,säger Agnes.

Hoppas ni gillar mitt Agnes-fakta. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0