Mina favoriter

Tjenare! Jag sitter här med Yassan och har tråkigt. Yassan kanske ska skaffa blogg. Om hon gör det så skriver jag hennes adress.

Mina favoriter:                                                                             
Film: 
Mamma Mia                                                                        
Tv-serie: Gossip Girl                                                                 
Bok: En prinsessas dagbok                                                     
Maträtt:  Tacos                                                                           
Klädesplagg: Klänningen!   Och min bruna tröja                 
Blogg: http://www.kenzas.se/                                                        
Artist/grupp: Rihanna                                                               
Skådespelare: Taylor Momsen                                               
Snygging: Han!!!                                                                          



G O G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0