Lång knäpp och personlig lista

I brist på annat att skriva så gör jag en lång, knäpp och personlig lista. =)

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: Ja
Skrika: Ja
Sova: Ja
Ha ångest: Nej
Skada mig själv med flit: Nej
Ta mediciner som jag inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ibland.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är nöjd med att vara mig själv.
Klä dig i svart: Inte i bara svart.
Gy till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja
Röka: Nej, och jag kommer aldrig att göra det heller.
Ljuga: Inte ofta och då är det bara små vita lögner.
Hata folk: Nej, inte hata men ogilla, ibland.
Lita på folk: Ja, men inte på alla.

VEM:
Saknar du:
Min familj.
Vill du döda: Ingen.
Rörde du sist: Om man räknar med djur: min systers kanin Blomman. Om man inte räknar med djur: Ara
Vill du slå: Ingen
Vill du kittla: Yassan
Kramade du sist: Puff (min kanin)
Vill du prata med: Rihanna
Skrek du på sist: Yassan (jag skrek hejdå efter skolan)
Vill du vara som: Mig själv.
Gjorde dig riktigt glad sist: Mormor
Fick du sms från senast: Yassan
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Personen som jag älskar men vem det är vill jag inte berätta.

HAR DU:
För många vänner: Man kan inte ha för många vänner.
Förföljersemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nej
Färgat håret: Gjorde slingor för länge sedan fast dom har försvunnit nu.
Brutit några ben: Nej.
Några piersings: Hål i öronen.
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Jag vet ine (gjorde det nog när jag var liten)
Stulit något: Nej
Lämnat landet: Ja, för semester.
Tuttat eld på nått: Ja, på en tändsticka men inte på något annat.
Gjort något olagligt: Inte vad jag vet.

HUR:
Går du: På händerna, nej, jag går ganska normalt tror jag.
Svarar du i telefonen: Hej eller Hallå eller... Jag svarar på olika sätt nästan varje gång
Fördriver du tiden: Blogg
Tjänar du pengar: Månadspeng
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Inte så ofta. Jg avskyr att städa.
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Ja, någon gång i mitt liv tror jag att jag kommer bli något.
På gud: Nej
På rymdvarelser: Ja
Att folk tycker om mig: Ja, kanske inte alla men några.
På ett liv efter detta: Jag vet inte. Jag tror att man kommer någonstans, men jag vet  inte vart.
Att fiskar kan tänka: Ja, det kan dom väl.
Att du kommer leva länge: Ja,

Kommentarer
Vad heter du då?: Anonym

ååå! vad jag gillar din blogg!

men jag blev så nyfiken på vem du var kär i snella bereta! <333

ditt blogg fan sofie!

2008-11-12 @ 19:59:25
Vad heter du då?: Filiflippan

Jag vill inte berätta vem jag är kär i eftersom han inte vet om det än.

2008-11-13 @ 14:40:52
Har du någon blogg?: http://filiflippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0