Rödluvan

Hej hej!
Sitter här och tränar på mina repliker i Rödluvan. Jag går på teater och vår grupp ska spela Rödluvan. Gissa vem jag är? Nej, du behöver inte gissa för jag tänker berätta ändå. Jag spelar Rödluvan och har då ungefär 150 repliker. Så du kanske förstår att jag behöver träna. Yassan är också med i teater-gruppen. Hon spelar Katten. När man bara vet om den vanliga Rödluvan så är inte Katten med, men i den här konstiga versionen så är den med. Vår teater-grupp har ett namn förresten: Team Nilsson. Det är efter Herr Nilsson i Pippi Långstrump. Förra året hette vi Ost och skinkorna. Hihi!
Nu ska jag fortsätta att träna repliker.


Kommentarer
Vad heter du då?: Yassa

2008-11-14 @ 20:13:43
Vad heter du då?: YASSAN

teater är super kul

fast rödluvan är inte lika kul

men det går

2008-11-14 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0