Torsdag

Idag hade vi idrott. Men jag är så himla förkyld så jag kunde inte vara med. Jag fick gå ut och gå med stegräknare på skolans område. Det blev typ som en rast.Efter 1600 steg så fick jag sitta på en bänk och titta på när dom andra körde fotboll. Det var fyra lag med tre personer i varje, förutom i ett lag där det var fyra personer. Iallafall sen var skolan nästan slut. Vi hade bara en kort lektion kvar: Elevens val. Då får man forska om vad man vill. Jag och Yassan jobbar med klädmärken. Vi ska skriva lite om tio olika. Sen fick man äntligen gå hem. Då tog jag ut kaninerna och åt mellanmål. Jag var så hungrig eftersom vi inte fick någon god mat i skolan: Oxpytt. Ikväll blir det teaterträning. Vi får hoppas att jag inte glömmer allt för många repliker. =P Nej då, det kommer säkert gå bra.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0