Tisdag

Idag fyller mamma år! =D Och nu kan jag berätta vad hon fick i present. Hon fick en pyamas, två par strumpor, en necessär med en massa saker i och en chokladkaka. Jag och min syster tänkte ge henne en chokladkaka och låtsas att det var det enda som hon skulle få. Sen skulle vi ge henne resten av presenerna. Men jag vet inte om hon fattade. Det blev iallafall tårta och mackor till frukost (vi äter jämt tårta till frukost när någon i våran familj fyller år). Sen så var det väl dags att gå till skolan igen. Det var inte så kul. Jag har åkt på en rejäl förkylning och har setat och hostat och så typ hela tiden. Hoppas att det går över snart. I skolan hade vi inget speciellt eller jo... Vi fick en fc. Det är typ som en mail adress. Alla i min ålder i kommunen har fått en sådan. Så nu kan jag skicka mail till typ alla. =)

Ha det bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0