Teater trubbel

Hej hej!
Det förra inlägget blev lite konstigt. =) Men det var för att jag och Ina ville göra något helknäppt. Nu ska jag vara mer riktig. När Ina gick hem så skulle jag på teater. Pappa skjutsade mig dit. Jag gick ur bilen och han åkte. Då sa min kompis att det var inställt. Det satt en lapp på dörren där det stog att det var inställt på grund av sjukdom. Vår ledare hade inte hunnit ringa och berätta och hon hade inte fått tag på någon som kunde vara ledare den gången heller. =( Så det blev ingen teater idag. Så nu får jag väl gå och göra läxan. Jag får iallafall lite mer tid till det. Fast jag hade helt klart hellre gått på teater än att göra läxan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0