Stjärnor på is

Måste bara skriva lite om stjärnor på is. Jag har inte sett så många program men några har det blivit. Min favorit är Josefin. Jag gillar henne. Inte bara för att hon åker bra utan för annat också. Vem är din favorit? Det känns som om jag inte hänger med bara för att jag inte såg förra programet. Jag tänker sånt som "Är dom kvar?" och "Men vem var det som åkte ut förra veckan?". Jo förresten. Är det någon som vet om Tony har åkt ut? Jag får ta och se efter men du kan väl lägga in en komentar om du vet iallafall.

Kommentarer
Vad heter du då?: Yassan

tony åkte inte ut förra veckan ialla fall men jag vet inte om han åkte ut igår

ska ta reda på det och skicka en kommentar till

2008-11-23 @ 08:38:22
Vad heter du då?: Yassan

tony åkte inte ut igår det var josefine som åkte ut

hoppas du har det bra vi ses på måndag

2008-11-23 @ 08:42:49
Vad heter du då?: Yassan&Tildi

skriv ett nytt inlägg vi har tråkigt

ses på mån

2008-11-23 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0