Paris, Rumer och Pete

Paris Hilton har tröttnat på att folk tror att hon inte jobbar utan mest glider runt på fester och ser snygg ut.
- Det är en av de mest irriterande missuppfattningar folk har om mig, säger Paris.
- Jag har mitt eget klädmärke, min egen champange, mina klockor, skor, väskor, hundkläder... Varenda sorts produkt som man kan föreställa sig.Jag gör film, jobbar med min skiva, jag producerar och är med i tv-show. Det är jobb 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan.

Rumer Willis blev minst sagt chockad när hennes mamma Demi Moore presenterade sin nye pojkvän för några år sedan.
- Jag minns att hon sa att hennes nye "vän" skulle komma hem till oss och jag frågade vad han hette. "Ashton Kutcher", sa hon, och jag bara "va, Ashton Kutche?" Jag hade bilder på honom på väggen och fick hjärtklappning bara av att tänka på honom, berättar Rumer,som numera har vant sig vid att ha en av Hollywoods mesta hjärtekrossare som styvpappa.
- Men jag ser honom mer som en storebror eller farbror som jag kan be om goda såd, säger Rumer.

Det är minsann inte glitter och glamour när Pete Wentz kommer hem till sina föräldrar. Då får han och frugan Ashley Simpson helt enkelt knöla ihop sig i Petes gamla pojkrum.
- Mitt rum ser precis likadant ut som när jag var sex, alla posters och leksaker finns kvar. När jag och Ashley hälsar på sover vi i varsin enkelsäng, berättar Pete.


Kommentarer
Vad heter du då?: Diana

Testa och klicka på bloggkollikonen, den skall bli ett minus om du prenumererar! =)

2008-11-06 @ 15:07:28
Har du någon blogg?: http://dianasblogg.blogg.se/
Vad heter du då?: Ida

Hejhej! allt bra? =) kram

2008-11-06 @ 17:14:30
Har du någon blogg?: http://iidasblogg.blogg.se/
Vad heter du då?: Dianad

Tack för söt kommentar! =) Läs gärna mina två nya inlägg! Roligt inlägg du skrev förresten! Trevig fredagskväll! // Diana =)

2008-11-07 @ 19:30:58
Har du någon blogg?: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0