Onsdag

Kom just hem från skolan. Vi hade slöjd. Jag och Yassan håller på med ett skåp eller vad man nu ska säga. Från lunch och framåt så gick vi som var kvar till tandläkaren (några gick till tandläkaren igår). Jag får såklart gå nästan sist. Dom tog bilder i min mun och det var inte speciellt skönt kan jag säga. Jag var påväg att spy för att det var så obekvämt. Sen tittade dom i min mun. Jag hade inga hål! Jippie!!!! Jag var osäker på hur många mjölktänder jag hade tappat så jag sa det. Jag har nämligen en kompis som har några mjölktänder kvar fast han är vuxen. Dom sa att jag hade tappat alla mina tänder som jag skulle tappa och kanske fått några visdomständer. =S Det är ju flera år för tidigt isåfall. Ingen annan i min klass har fått visdomständer (tror jag). Ja, iallafall så var det en annorlunda dag. Men jag vet inte om det var på ett bra eller dåligt sätt. Jag tycker inte om att gå till tandläkaren. Kaninerna får hoppa runt så dom försöker såklart hoppa upp på tangentbordet på datorn. Hehe .
Ha det bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0