Mina favoritbloggar

Jag har också favoritbloggar, precis som alla andra. Min absoluta favoritblogg är Kenzas, jag är inne på den minst en gång om dagen.
Topp 5 i bloggar som jag gillar
1. www.kenzas.se
2. www.dianasblogg.blogg.se
3. www.dansemma.blogg.se (syrrans)
4. www.stinalee.se
5. www.annamijamaria.blogg.se (även känd som Englas showroom)


                                                                                                                                                                    Ha det bra

                                                                                                                                                               Filiflippan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0