Min måndag

Idag var jag Yassan och syrran på stan. Vi köpte presenter till min mamma. Hon fyller år imorgon. Jag kan tyvärr inte skriva vad vi köpte i bloggen förrän imorgon, eftersom hon ibland går in och tittar vad jag har skrivit . =) Nu håller vi (jag och syrran) på att slå in presenterna och gör egna kort. I skolan så var det väl precis som vanligt. Vi hade musik, då får vi göra en planch med en massa fakta om någon artist/grupp. Jag håller på med Rihanna. Man får välja om man vill göra G, VG eller MVG. Det är inte riktiga betyg men det heter så ändå. Om man väljer G ska man göra en snygg ram, skriva minst 1 låt, minst 5 personliga fakta och minst 5 musikaliska fakta. Om man gör VG ska man göra en snygg ram, skriva minst 2 låtar, minst 10 personliga fakta och minst 10 musikaliska fakta. Och om man gör MVG så ska man göra samma som på VG men man måste redovisa för en yngre klass. Man ska berätta för klassen om artisten/gruppen och så ska dem få sjunga en låt som artisten/gruppen sjunger. Jag gör MVG =D
 Det är vad jag har gjort idag. Det kanske inte låter superkul men det var faktiskt helt okej.
Kram

Kommentarer
Vad heter du då?: Kärran

Hejsan ! Ingen dum dag, men jag tycker du kunde chansat och skrivit vad din mamma skall få i present !

2008-11-10 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0