Lördag

Idag har vi åkt slalom. Med Ina, syrran, Tilda, Almis, Ogge och en massa andra. Jag var med i en grupp och vi tränade lite. Först så åkte vi bara friåkning men sen så blev det lite övningar också. Nu så sitter vi i stugan och äter chips och godis :) Snart ska vi gå och äta på den enda restaurangen som är öppen (här i närheten) och äta hamburgare. Självklart så blir det en massa skoj här eftersom vi bor tillsammans med Ina och Tilda. Då kan man ju inte ha tråkigt =) Imorgon så blir det mer slalom. Vi börjar redan klockan nio. Vi ville ha sovmorgon men då sa våran tränare att det var sovmorgon om vi började nio. Så vi fick inte någon sovmorgon =( När vi åkt slalom ett tag så ska jag prova en snygg klänning. Vi får se om den passar. Om den passar och jag köper den så lägger jag in en bild på den.
Nu ska jag gå och strecha lite.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0