Lista

Hittad hos Kenza www.kenzas.se
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Sura och tuggummi.
Humör just nu: Uttråkad
Kläder just nu: Långärmad tröja från Red Green, jeans från Cheap Monday.
Musik just nu: "Umbrella" (Rihanna)
Sommarplaner: Åka till en ö på västkusten
Hur många kuddar sover du med: Många, fem tror jag.
Dag- eller nattmänniska: Varken eller.
Spelar du något instrument: Ja, piano.
Vem är viktigast för dig: Yassan
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du: Tror inte det. Kanske när jag är väldigt förkyld som nu.
Om du hade en superkraft, vilken skulle det vara: Trolla, det vore häftigt att kunna.
Äckligaste insekten: Kackerlacka.
Vad vill du jobba som: Jag vet inte, jag vill bli skådis eller modell och om inte det går vill jag ha ett eget företag.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Ja, om linan var otroligt säker.
Gillar du att sjnga: Ja, jag sjunger nu.
Är du stark: Ganska.
Vad gör du om du får hicka: Väntar tills det går över och skrattar åt det. Ibland säger mamma att jag får tjugo kronor om jag hickar igen och då går det verkligen inte.
Vad längtar du mest efter just nu: Att bli en lika bra bloggerska som Kenza.


Kommentarer
Vad heter du då?: Yassan

kul lista

skriv många sådanahär listor dom är kul och intressanta

2008-11-14 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0