Kändisarnas värsta rykten

När stjärnorna tar plats i rampljuset får de vara beredda på att höra båda det ena och det andra om sig själva. Det pumpas ständigt ut smaskigt skvaller om dem - men vilket är egentligen det värsta ryktet de har hört om sig själva?

Solange Knowles
"Jag tror att det konstigaste rykte jag har hört om mig är att min pappa betalade min sons pappa en miljon dollar för att gifta sig med mig. Det snackades om det hela tiden ett tag, och det var väldigt roligt. Jag skojar alltid och önskar att det var så, 'här ta en miljon dollar och gift dig med henne'..."

Zac Efron
" Jag hörde ett rykte om att jag skulle vara död. Jag är seriös. Någon ringde mig för att kolla om jag levde. Tydligen var det ett rykte som startade på nätet."

Keira Knightley
"Tydligen ska jag ha förstorat mina läppar. En journalist ringde upp min agent och påstod sig ha bevis på att jag hade fixat mina läppar."


Kommentarer
Vad heter du då?: Bea

Hejdär

Haft en bra dag?

2008-11-03 @ 22:09:52
Har du någon blogg?: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Vad heter du då?: Amanda

Haha vad sjukt med ett rykte om att man är död :P jadu.. kändisvärlden ;D

2008-11-03 @ 22:54:13
Har du någon blogg?: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0