Igår

Igår kunde jag inte skriva något, eftersom: När jag kom hem från skolan upptäckte jag att jag hade glömt nyckeln inne på morgonen. Och självklart så hade jag ingen mobil med mig. Så jag gick hem till Ina men hon var på stan och fikade. Vilket flyt jag har alltså. Jag ringde mamma men hon kunde inte komma hem på någon timme. Men som tur var så var Inas lillasyster Tilda hemma. Hon var förkyld så hon hade varit hemma från skolan. Så jag fick titta på barnprogram med henne =) Sen kom Ina hem och vi spelade Wii ett tag. När mamma till sist kom så gick vi på stan för att se om det fanns några julklappar. Egentligen hade vi bestämt oss för att göra något tillsammans, men sen fastnade mamma på jobbet. Så vi gick lite på stan. Vi hann bara gå på stan en liten stund. När vi kom hem så åt vi middag. Sen spelade jag lite Wii och sen var klockan helt plötsligt jättemycket. Ja där har ni anledningen till att jag inte bloggade igår.
Men idag ska jag blogga iallafall.
Kramizar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0