Årets Önskelista

Årets önskelista är det många som bloggat om. Jag tänkte göra ett försök jag också. Men min kommer nog vara lite speciell för. Det kommer ta himla lång tid att göra den eftersom jag har problem att komma på vad jag önskar mig när jag ska komma på det. Jag kommer jämt på saker annars. Hehe! Så när du läser den så vet du att det är mycket omtanke bakom den. ; )
Filiflippans önskelista 2008
1. Hund.
2. Kläder, kläder och mera kläder!
3.Smycken, speciellt örhängen och halsband.
4. Filmer t.ex. Legally blond 1 och 2, Gossip girl m.m
5. Mobiltelefon.

Nu kommer jag inte på något mer. Jag kanske skriver en till senare om jag kommer på något.

Kommentarer
Vad heter du då?: diana

Tack för din söta kommentar, vad glad jag blir TACK! =) Har svarat på läsarnas frågor nu, läs gärna! Nu ska jag kolla Bonde söker fru...=) Trevlig onsdagskväll!

Kram// Diana

2008-11-19 @ 19:22:32
Har du någon blogg?: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0