Julen

Julen är härlig. Jag tycker inte att vintern är trist. Även om vissa andra tycker det. Nej, julen är underbar. Man bakar lussebullar, äter pepparkakor, köper julklappar, har en julgran och en massor av annat kul. Själv tycker jag inte om lussebullar men det är mysigt ändå. Finns det något hem där man inte har pepparkakor på julen. Finns det någon barnfamilj som inte tittar på Kalle Anka klockan tre. Finns det någon som tycker illa om julen. Skulle inte tro det! Ja, ja, du förstår nog att jag älskar julen. Jag älskar allting som har med julen att göra. När man vet att julen snart är här kan till och med städning bli kul (eller inte kul men i alla fall mindre tråkigt).







Det var lite julbilder. Ska titta i lite bloggar sen kommer kanske ett inlägg till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0