idag

Idag har vi egentligen inte gjort någonting. Vi har varit ute lite. Sen har vi lekt med våra kusiner. Vår minsta kusin fick en trollerilåda av tomten och nu är han jätteglad över att han kan trolla. Han viftar med sitt trollspö och jag eller syrran trycker på en 'lampknapp'. Han blir överlycklig över att han kan trolla och skriver "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!" Haha! Det är jättekul. Men när vi åt lunch satt han och viftade med sitt trollspö och inget hände ju då, eftersom jag och syrran satt och åt. Så då kom vi på att han måste äta för att han ska kunna trolla. Som att han laddar batterierna. Men roligast måste nog vara när han upptäckte att vi tryckte på en knapp, vi var tvungna att säga att den satte på ungnen (som var på eftersom vi lagade mat). Då sa han bara: "Jaha, det visste jag inte." När vi hade sagt att den gick till ungnen. Han är så gullig. Alla våra kusiner är jättegulliga. Jag är äldst. Min äldsta kusin är tre år yngre än mig. Det är faktiskt ganska kul, fast jag skulle gärna ha en släkting i min ålder också.

Imorgon kommer mammas släkt och pappas åker hem. Så då blir det som julafton nummer 2. Haha.




Skulle du vilja ha ett par skor med en massor av diamanter på? Dior har designat ett par.


Kommentarer
Vad heter du då?: olle:)

snyyyyyyyyyyyyyga skor!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-15 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0