Igår, Idag och snart Veckans blogg

Hej hej!
Igår hade syrrans klass någon form av julfest. Dem sjöng sånger och hade ett luciatåg. När sångerna var slut fick vi gå till deras klasser och där fick vi fika och titta på deras teckningar.

Idag har jag varit i skolan. Vi hade slöjd. Jag blev klar med min lilla julstjärna i trä. Den blev inte så jättebra eftersom jag började förra veckan och bara hade ett litet tag på mig. Egentligen ska man ju slipa hur mycket som helst. Men det tar så himla lång tid. Det är så jobbigt *suckar*.

Jag börjar känna stress för vilken bloggt jag ska välja. Men jag tror att det blir idag. Vet inte varför... MEn det är så himla kul att utse någon till Veckans Blogg. Även om det är skitsvårt. Ja, ja, du som blir Veckans Blogg kommer att bli det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0