26-28 december

Förlåt för dålig uppdatering. Har helt enkelt inte hunnit eller fått nu under julen. Jag ska berätta vad jag har gjort.

26 december: "Pappas släkt" åkte hem till sig på morgonen. Strax efter det kom våra kusiner på mamma sida hit. Vi åt lunch och gick på en promenad. På vägen hem gick vi förbi en lekpark där vi fick för oss att vi ville gå över hängbron som finns där. Vi gick över den först en gång och sen en gång till och sen ännu en gång till. Så pappa åkte iväg till affären och handlade mat. När vi kom hem upptäckte vi att pappa hade vår nyckel så mamma och hennes bror åkte till affären för att hämta nyckeln. Och jag syrran och kusinerna fick stanna. Efter ungefär 10 sekunder kom syrran på att hon behövde gå på toa. Vi lekte lite lekar för att få tiden att gå. Så småning om kom dem hem och vi fick å in. Sen kom mormor och morfar och då blev det julklappsutdelning. Jag fick många roliga saker.

27 december: Jag vaknade av att syrran och kusinerna sprang runt och lekte apa. Jag ville inte gå upp så jag tog min IPhone och gick in på internet. När klockan var ungefär kvart över 10 gick jag upp och åt frukost. Vi var på stan och jag köpte en snygg tröja från Koola Anna (det kommer många bilder när min dator funkar, jag får inte lägga in jättemånga ilder på mammas eller pappas dator) och på kvällen spelade vi Monopol. Mamma och pappa vann : (

28 december: Vi åkte till Stockholm på morgonen för att titta på musikalen Sune. Vi hann inte shoppa något innan musikalen började. Men det gjorde inte så mycket. Hela släkten utom mormor och morfar var där. Musikalen var jättebra. Benjamin Wahlgren spelade Sune. Han var superbra. Nu har vi kommit hem och vi sitter och tittar på Indiana Jones och kristalldöskalens... någonting. Jag och Yassan såg den när den gick på bio, men resten av familjen vill ju också se den.

Glöm inte att rösta i klänningstävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0